11.10.2006
Narod je želio promjene. U takvoj situaciji, PDP i SDS, koji su u posljednjih pet godina kontinuirano bili na vlasti, nisu više mogli da daju obecanja, odnosno, gradani nisu više bili spremni da to slušaju. S druge strane Milorad Dodik je fokus svojih aktivnosti i poruka prebacio s terena stalne borbe sa medunarodnom zajednicom u stvarni život i privredu
Prave kampanje ne počinju uoči izbora
Autori:
SAŠA BIŽIĆ
Iako je prije lokalnih izbora 2004. godine agencija „Prime communications“ iz Banjaluke imala najpreciznije sondaže javnog mnjenja u najvecem gradu Republike Srpske, posljednja kampanja protekla je bez njihovih procjena rejtinga stranaka i politicara u RS i Bosni i Hercegovini. Istovremeno, veoma je neobican podatak da agenciju sa dokazanim kredibilitetom nijedna partija nije angažovala za osmiš ljavanje svog nastupa pred biracima, što je, takode, dio poslova iz domena kvalifikacija „Prime commu .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.