INFOBIRO: Publikacije
Za probleme se obratite centrima za potrošače

OSLOBOĐENJE,

Za probleme se obratite centrima za potrošače

Autori: L.R.

Za nesmetani dotok centralnog grijanja potrebno je da se sugradani obrate i upraviteljima Od kada je pocela grijna sezona, sve više sugradana se javlja u našu redakciju jer ne mogu da riješe problem hladnih radijatora, koji nekada griju, a nekada ne. Odgovor smo potražili kod direktora sektora za servisiranje i održavanje KJP Toplane Ramiza Selimovica, koji nam je kazao da sve kvarove dežurne ekipe otklone u roku nekoliko sati i kako oni nemaju informacija da neka naselja u gradu, poput Aneksa, .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.