01.04.2005
Kampanja je, prvenstveno, usmjerena na podizanje kvaliteta, razvoj proizvodnje, uvodenje novih proizvoda, podršku poduzetništvu, te da se kroz povecanu domacu proizvodnju pomogne otvaranju novih radnih mjesta i stabilizaciji uvozno-izvozne bilanse, kaže predsjednik VTKBiH Mahir Hadžiahmetovic
POTROŠNJOM DOMAĆEG DO EKONOMSKOG OPORAVKA BiH
Autori:
RUŽDIJA ADŽOVIĆ
Dvomjesecna kampanja, koja je zvanicno pocela 15. marta, prva je faza nacionalnog programa «Proizvodimo, kupujmo domace», kojeg su Vanjskotrgovinska komora BiH (VTKBiH) i privredne komore FBiH, RS-a i Brcko Distrikta, uz tehnicku pomoc USAID-a, pokrenule radi jacanja bh. privrede i podizanja svijesti gradana o koristima kupovine domacih proizvoda.
Realizacijom programa, komore ce javnosti ponuditi informacije o kvalitetnim domacim proizvodima, cije su cijene konkurentne ostalim proizvodima pris .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.