INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

POSLOVNE NOVINE,

01.04.2005

Kampanja je, prvenstveno, usmjerena na podizanje kvaliteta, razvoj proizvodnje, uvodenje novih proizvoda, podršku poduzetništvu, te da se kroz povecanu domacu proizvodnju pomogne otvaranju novih radnih mjesta i stabilizaciji uvozno-izvozne bilanse, kaže predsjednik VTKBiH Mahir Hadžiahmetovic

POTROŠNJOM DOMAĆEG DO EKONOMSKOG OPORAVKA BiH

Autori: RUŽDIJA ADŽOVIĆ

Dvomjesecna kampanja, koja je zvanicno pocela 15. marta, prva je faza nacionalnog programa «Proizvodimo, kupujmo domace», kojeg su Vanjskotrgovinska komora BiH (VTKBiH) i privredne komore FBiH, RS-a i Brcko Distrikta, uz tehnicku pomoc USAID-a, pokrenule radi jacanja bh. privrede i podizanja svijesti gradana o koristima kupovine domacih proizvoda. Realizacijom programa, komore ce javnosti ponuditi informacije o kvalitetnim domacim proizvodima, cije su cijene konkurentne ostalim proizvodima pris .....